شغل های پردرآمد؛ 14 شغل پردرآمد در ایران


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 6 مرداد 1398
بازدید : 21
نویسنده : admin

 

کنجکاو هستید که پردرآمدترین شغل‌های ایران را بشناسید؟
می‌خواهید شغل‌تان را انتخاب کنید و یکی از مهم‌ترین ملاک‌ها میزان درآمدتان از آن شغل است.
برای انتخاب یا شروع کسب و کارتان سردرگم هستید.
از شغل فعلی‌تان رضایت ندارید و تصمیم دارید شغل‌تان را تغییر دهید.
از کارمندی خسته شده‌اید و به دنبال راه‌اندازی کسب و کاری برای خودتان هستید.
به دنبال شغل دوم و درآمد جدید هستید.
شغل‌های پول‌ساز نیز بر اساس تغییر زمان مدام در حال عوض شدن هستند.

در ادامه می‌خواهیم شغل‌هایی را به شما معرفی کنیم که از آینده کاری خوبی برخوردار خواهند بود و چشم انداز آن‌ها روشن است.

1 . متخصص و جراح زیبایی
بله، جراحی زیبایی در سرتاسر دنیا متقاضی بسیاری دارد و به همین دلیل پردرآمدترین شغل در دنیا و بالطبع در ایران است. اگر کمی با دقت به اطراف خود نگاه کنید، خواهید دید که خانم‌ها و آقایان زیادی که بسیاری از آنها جوانان هستند، جراحی زیبایی انجام داده‌اند!

2. دندانپزشک
رشته دندانپزشکی تخصص‌های مختلفی مثل بهداشت عمومی دهان و دندان، جراحی دهان و فک، کاشت دندان، ارتودنسی و… را شامل می‌شود که هر کدام هزینه‌های سرسام آوری دارا هستند، از آنجایی که تعرفه دندانپزشکی نسبت به سایر رشته‌های پزشکی بالاتر است، می‌توان گفت دندانپزشک یکی از پردرآمدترین مشاغل ایران به شمار میاد.

3. صنعت گردشگری
صنعت گردشگری ایران را فراموش نکنید! یکی از شغل‌هایی که در گذشته خیلی کم مورد توجه عموم قرار داشت صنعت گردشگری بود بخصوص در بخش بوم‌گردی بود. چیزی که باعث شده تا نام گردشگری در فهرست ما جای بگیرید ویژگی‌های موجود در آن در اثر حاضر است که در ادامه آن‌ها را بیان می‌کنیم.

ایران خوشبختانه دارای یکی از فراوان‌ترین مکان‌های گردشگری جهان است، از طرفی مردم جهان دیگر دوستدارند که حتماً در هتل‌های چند ستاره اقامت کنند و توجهی ویژه‌ای به بوم گردی دارند که شرایط این نیز در ایران فراهم است. اما نکته‌ای که می‌تواند شما را پولدار کند تفاوت قیمت ریال و دلار است. هرچقدر که قیمت دلار بالاتر برود برای شمایی که گردشگر خارجی وارد کشور می‌کنید شرایط بهتر خواهد بود.

4. راهنمای تور (تور لیدر)
به سفر و گردشگری علاقه‌مندید؟ با توجه به افزایش آمار ورود گردشگران به کشور به خصوص در شهرهای گردشگرپذیر همچون شیراز و اصفهان بازار تور لیدرها به خصوص راهنمای توریست های خارجی بسیار داغ شده است.

راهنمای گردشگر یا تورلیدر شخصی است که با آشنایی و تسلط کامل بر نقاط گردشگری یک شهر از جمله اماکن تاریخی، بازارهای تجاری، جاذبه های طبیعت و ... خصوصیات و تاریخچه مربوط به این اماکن را برای گردشگرانی که به آن محل سفر می کنند، توضیح داده و معرفی کند.

5. وکالت
وکالت شغل جالب و سختی است و البته هیجان انگیز. رشته تحصیلی وکالت در بین دانشجویان پرطرفدارتین رشته‌های دانشگاهی است و در ایران نیز وکالت شغلی یک شغل پردرآمد به حساب می‌آید.

شاید هدف شما برای انتخاب این رشته پولدار شدن باشد ولی باید همیشه یادتان باشد که این شغل به شما این فرصت را می دهد که بتوانید حق پایمال شده دیگران را بگیرید و عدالت را ایجاد کنید و بعد کسب درآمد!

6. ورود به بازار بورس
درگذشته مردم ایران شناخت آن‌چنانی از بازارهای مالی نداشتند. در واقع آن‌ها راحت پول خود را در بانک می‌گذاشتند و درصد بالایی سود می‌گرفتند. اما امروزه بانک‌ها در حال کاهش سود خود هستند و در 10 سال آینده سود پرداختی آن‌ها زیر 5% خواهد رسید. از همین رو کسانی که علاقه به کار کردن با سرمایه نقدی دارند باید وارد بازارهای مالی بورس شوند.

بورس اوراق بهادار، بورس کالا، بورس سکه و ارز آینده روشنی را داشته است. در همین 5 سال گذشته بورس ایران رشد بالا 200% را تجربه کرده که از دید عموم مردم مخفی مانده است. عموماً بورس‌ها در تمام جهان محلی برای ثروتمند شدن هستند.

7. کشاورزی و دامپروی نوین
با پیشرفت تکنولوژی، افزایش جمعیت و روش‌های نوین، کشاورزی به یک شغل مهم در سراسر جهان تبدیل شده است و ایران نیز به خاطر داشتن زمین‌های فراوان می‌تواند محل مناسبی برای کشاورزی پیشرفته باشد.

اگر کسی به رشته کشاورزی علاقه دارد می‌تواند با سرمایه گذاری در این بخش و استفاده از علوم جدید در جهان ارزش افزوده فوق‌العاده‌ای در این شغل ایجاد کند. تنها مشکل کشاورزی در ایران کم بود آب و خشکسالی است که آن هم با بکارگیری و مدیریت شیوه‌های نوین آبیاری قابل حل است.

برای مثال شما نگاهی به آمار مصرف مرغ در ایران بی اندازید، تولید مرغ یکی از آن دسته شغل‌های زیر مجموعه کشاورزی است که این روزها هرچقدر که تولید شود بازار فروش آن وجود دارد.

8. برنامه نویس و توسعه‌دهنده وب
با توجه به وضعیت حرکت جهانی به سمت زندگی‌های مبتنی بر اینترنت و استعدادی که در کشور ما وجود دارد و همچنین پایین بودن هزینه راه‌اندازی این‌گونه شغل‌ها، شما اگر استعداد این کار را دارید می‌توانید وارد یکی از شغل‌های این مجموعه شوید.

از مزایایی این نوع شغل‌ها این است که شما در شروع فقط به دانش و چند سیستم کامپیوتری احتیاج دارید به طوری که سرمایه‌گذاری آن حتی از راه‌اندازی یک فلافل فروشی نیز کمتر است.

منبع:zoomlife



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان efext و آدرس efext.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com